3 Nisan 2009 Cuma

KEDİM DOĞUM SUYU SALGILADI

23 yorum:

  1. Kedim yavrularını toprağa geri gönderdi.Hala eş olmak istiyor.Bugün Ford model ajansı dördüncü davet mailini yolladı.Yok efendim,manken olacakmışım.Çok sıkıldım ve ben feminist bir ateistim,bedenimi ekonomik sistem ya da karşı cins için değil sadece kendim için kullanıyorum diye yanıt yazdım.Önümüzdeki hafta ve ondan sonraki hafta sergilerim var.Manyak hayvan evde eş diye bağırıyor ayağımın dibine gelip gelip.Bir daha anne olmayı rüyasında görür,ilk ikisi bakımsızlıktan öldü,son kalanın gözleri açılmıştı,onu da döve döve tahtalı köye havale etti.

    YanıtlaSil
  2. Sergimin adı Aptal Bebek Büyüyor.Aşağı yukarı ortasonda Saint-Benoit'da iken başlamıştı sen salon kadını olacaksın,düşünme sorgulama muhabeti.İnatla okudum.Sanırım tüm o eşya yerine konulmaya tepki bu isim.25 Haziran'da Galeri Artist Çukurcuma'da saat 18.00'de açılıyor sergi,10 Temmuz'a kadar isteyen izleyebilir.Böyle işte...

    YanıtlaSil
  3. Sanki bir halt değişecekmiş de,okudum da ne oldu...Bir kitabım çıktı.Gelecek,tercihlerimizle şekilleniyor,eylemlerimizle.Yaptığım resimler Doğu-Batı çelişkisi üzerine genelde.Arada bireysel,öznel işler.Ve kadınlar,kukla edilen,oyuncak edilen,gizli yüzlerle kendini yaşamayan kadınlar,bir de sokaktaki madde kullanan gençler.Takıntılarım bunlar.Örgütlü sosyalistlerin aksine sokaktaki gençlerin küreselleşmeden ötürü madde ile istenilerek yokedilen Deniz'ler,Mahir'ler olduğunu düşünüyorum.Evet,benim de içine dahil olduğum darbe sonrası kuşağın üzerrinde oynadınız,siz oynadınız devrim umudunu otomobile değişen anneler babalar siz,bizim umudumuzu kırmış olan sizsiniz.

    YanıtlaSil
  4. hım bir de akp var.geçen sergimin haberini zaman todays'e çıkaran akp.yok ben almayayım diyebilirim ancak.ne salon,ne tekke,ne yemek odası televizyonlu,istemiyorum.
    -ama yine de salona giriyorsun?
    bir avuç özgürlük,bazı bazı kendim olmak....
    olamıyorum,oldurulmuyorum.hala değişsin istiyorum işte,ilişkiler ağı tersine.çünkü var ki ne yaparsam yapayım kadın olarak kalmak,insan olmak yurttaş olmak,kendini temsil etmek,olmalar,öte yanda tesettür,acımıyorum ne mankenlere ne tesettürlü ev kızlarına,beraber kurtulmayacağız,aksine onların varlığı istenci beni oldurmuyor yolumda.kadınlık ancak erkekten güçlü ve önde,oyunun içinde,ve tekrar tekrar öfkeyle güzel...cinsiyet asla çıkar sağlamamalı,burjuva bilmem ne,gerek terminolojiye,sadece eşit doğdum ve daha da baskın olarak öleceğim.evet dominant bir insanım,yaşasın,zorbalıktan tiksinirim ama,baş kaldırırım,kaş indiririm.ezberlemem,ezberletirim...köşe dönmek,bir çoğunuzun şimdilerde günlük umudu,para kazanmak için binbir ucuzluk;ekranlarda,gazetelerde,olmak yada ölmek,seçenek var mı?mail box'ımda mankenlik teklifi,sokakta taciz,a.b. değil ki çözümü,evde hergün baykal,lions,a.b.,ödp övgüleri,evimde ailem,amerikan demokratlarına alkış,ama dön artık be tersine tersine dünya...sıkıldım,evet yollardan günlerden nato'ya kapanan kapılardan,dön artık tersine yüzünü kus dünya...

    YanıtlaSil
  5. nato mu,boşver diesel giy,di mi?

    YanıtlaSil
  6. off yine ve yine sıkıldım.yorgunum.elim ağrıyor resim yapmaktan.ama mutluyum da.iç içe geçmiş duygular.sanırım geri kalanı düşünmeseydim ben olmayacaktım ama adapte olmuş olacaktım.her attığım adımda x-y şahıslara hangi ucu dokunur diye düşünüyorum.bilmiyorum,ifade etmek istiyorum kalıntı bırakmak,bilmiyorum sizden bizden,off çok aptalca tüm o dertler,ekşi sözlükte benim hakkımda korsan gözlüğü takardı,konuşması tuhaftı,ufakken salaktı,büyüyünce efendi oldu yazmışlar,bir tanesi de intihar ettirmiş.yok efendim gazetede kendimi balkondan attığımı okumuş.yo,kitap yazdım,sergi açtım,kedim de doğum suyu salgılıyor.

    YanıtlaSil
  7. bir de diyorum nasıl acep çemberi kırarım...mungan yazarken daha şişelenmeden, okuyan bilir.anlamadılar,etrafımdaki entel burjuvalar beni anlamadılar...acaba ben onları anladım mı?mao desem şimdi,bir komp'la başlayan sınıf adı,anlamış olur muyum?yıllarca onların bireysel ve günlük,geçici sıkıntılarını dinledim durdum okullarda,evde,arkadaş sohbetlerinde.kitap okumazlar,ezberlerler,insan ezebilmek için tarih ve yer adlarıyla,en zor onlar ezberlenir çünkü.bir de müzik bilgileri,sanırsınız cobain hortalamış ikibinlerin mtv rock'ına sövüyor.

    YanıtlaSil
  8. ama cemiyet,cemaat ilişkilerine ayarım da,başka bir bireysellik,sadece kendim olma isteği,değil işte bencillik,olsa öyle,böyle türk filmlerinde bunalan züppe zengin kızı halktan bir kara kaşlı badem bıyıklı ile evlenir acele,o kurtarmıştır vatanı randevu evinde(kibarımdır adlı adınca)ilk gecesinde,işte hala aynı tv'de...c-blok demirkubuz'un en iyi filmiydi bence.kendisi kötü bunalım seksen sol filmi olarak tanımlıyor.bıraksın sınıfsal çözümleme vardı ya,ya,yaa.lümpen karakterler at koşturmuyordu.en kötüsü de şu vildan'lı olan bence.bıraksın çarşıcılığı da,kendi ruhunu çağırsın.

    YanıtlaSil
  9. mehmet eroğlu'nu takdir ediyorum.bir de sevgi soysal'ı.tezer özlü allaha inanıyor,geç onu.at çöpe.

    YanıtlaSil
  10. onun dışında a-ay'ın yönetmenin adı neydi,son filmi kim ki duk esintili.ben çekemem kardeşim öyle Batı gözüyle Doğulu Batı,matematik sanatı...gerçek bile gelmiyor.mckennitt'dansa ilkay akkaya yada saf katışıksız pj harvey.olmuyor,olmuyor sentez mentez olmuyor.hesapta tez,antitez,sentez,hayır onun antitezi kendi içinde,senin yaptığın bulamaç kusmuk misali.

    YanıtlaSil
  11. çelişki,o tokken sen açken,bunu genişletmen o daha tok olur sen daha aç,değişen bir şey yok,her zamanki çağ atlama safsatası,baltadan bombaya...bayağı geliştik ya,zihinler mağarada,ay dur bir de Platon'a söveyim....

    YanıtlaSil
  12. demokritos desem,al oku,bu saatte evrenin sonsuzluğu ve hep varolmuş ola geleceği....imza kayboldu önce,sonra sesim,sonra yüzüm,gitsem her yer aynı yer...kalsam bu saatte,elim ağrıyor çizmekten,ve ben yorgunum kırgınım dünyaya,herkes bir taşın peşinde toprağa,gün geçti,madenler için ölen bebek,vites değişsin artık ya,bu şiir değil ki bu yazı değil ki ben konuşan bir kafayım kustuğum okulda müdüre bağıranım,öğrenciler gelirdi,Kusma Kulübü yeni yayınlanmıştı,anlatırlardı,ben dururdum Bakunin okuyordum,kabul etmek istemediler,hala istemiyorlar,onları aç bırakacağından korkuyorlar düşün,oysa ki,ben zaten güçsüzüm,silahsızım,oysa ki,değişmiyor işte be,üff sıkıldım.cosmopolitan'ı ezberleyeyim de hıyara bağlayayım.doğur diyorlar bir de.çocuk mocuk yok.hiç sevmem.

    YanıtlaSil
  13. avruapaya da gitmeyeceğim,amerikaya da,gidersem kuzey kore'ye gideceğim,oh canıma değsin...

    YanıtlaSil
  14. ne güzel,di mi,heee...
    fando ve lis'i izledim ve visconti'nin damned ve bunuel,godard,fellini,evde bir sinema meraklısı olunca adorno falan kalmıyor kütüphanede,benjamin troçki ile kol kola yavşak yavşak sırıtıyor gözüme bakıp,annem aman diyor estetik ameliyatlar suni duruyor,günde üç vakit hedonist nlp'ci Bağdat Cadde'li lions kemalisti tanrısına,lütfen hayır onlar gerçek değil işte,gerçek olan Alparslan Işıklı ama İmf değil işte,annem için oturup kalmayı bilmeleri yetiyor,işte ibadet edip krem sürüyor.manita ufuk ufuk diyor.ay bana biri acele bir kadın perinçek bulsun...küfürbazından...

    YanıtlaSil
  15. imlanın kusruna bakmayın öyle yazıyorum,arada ufak hatalar var ama ne yaparsın,acele işe erkek kitap gönderen tanrı karışır...

    YanıtlaSil
  16. ergenekon gel kucağıma kon,öte yanda baykal efendi,aman imf para ver bize,ya istemiyorum,ab de istemiyorum,amerika da,neyin kemalizm mi bu,kemalizm emperyalizme karşıydı ya,okudum Nutuk'u ilkokulda,ortaokulda Bakunin,Proudhon;lisede felsefe tarihi;üniversitede Marksizm.istemiyorum sen manitam annem daha bir doyun diye böyle gitsin de ben cici bebek olayım...ama eylem yok.tek eylemim sanat.alın da para kazanayım belki susarım,siz de özgürmüş gibi hissedersiniz.yaşıyormuş gibi...

    YanıtlaSil
  17. arınmış gibi.haydi bu kadar yeter.yat kalk tvye bak....

    YanıtlaSil
  18. neyin kaydını düşeceğim,nasılsa bilmiyorum ama saçma,o gün okulda sergide lezbiyen olacağım demiştim eşime çünkü beni çok kızdırmıştı.sanırım evet,ama eşcinsellik değil ama evet hadım bir karşı cins iyi olabilirdi.ama egemenin hadım olması....örneğin elik şafak yazmışmış şehmsi,hayır mevlana yada uff sevmem de bu adamı şimdi lafını et,boşverin siz mevlanayı önce şeyh bedrettin'i okuyun,neyse şems değil mevlana sübiyancı bence şems ise tecavüze uğruyor,ergenliğinden faydalanıyorlar.ne aşkınaysa,bu çocukcağızın yaşıtı bir kızla çiçek toplaması lazım,gay olacaksa da yaşıtı bir çocukla olsun,babası yaşında adam baştan çıkarmış resmen çocuğu,dava dava gezdireceksin.hesabımı göreceğim,çocukken flört ettiğim ama annemin önce üniversiteyi kazanın sonra evlilik dediği chp'li bir arkadaşım çocukken evden on beş dakika uzaklaştığında tecavüze uğramış.bu mudur anladığınız tin,çocukların tenini kurban etmek mi?annesi,babası,okulu bilmeden,bu mudur sekiz on yaşında çocuklara ortaokuldaki sivilceli bebelere tecavüz edip ruhban okulu açmak mıdır?din istemiyorum.ben neden ateizm progadasının okulunu açamıyorum.kürsüleriniz bilimsellikten uzak,ekonomide adam smith dışında bir şey öğretilmiyor.darwin anlatılmıyor.edebiyat fakültelerinde osmanlıca neden çalışıyor çocuklar,türkçe yerine...

    YanıtlaSil
  19. çıkarın perinçek'i içeriden,darbe bence de hatalı bir fikir,ordunun siyasete müdahale etmemesi gerekir ama başbakan ve tayfası inmeli çünkü özgürlüğe müdahale ediyorlar.yerine de baykal hariç ve nato'ya karşı biri gelmeli.ulan apo bebek katili,perinçek mitçi,amerikan uşakları ise bizi yönetiyor.tamam bana ne,vazifemi yaparım,param yok!yunanistan'da yaşıtlarım etrafı kırıyor,siz buna dua edin,g-8'de küreselleşme karşıtları cama vuruyor,polis adam indiriyor,siz ab diye amerikan'da obama diye bir yandan da solcuyum diye gezen yarattığınız satanist dediğiniz bebelere dua edin.genel geçer çok bilinçsiz.şimdi acilen para sanattan,acilen tüketin,yoksa olacaklardan sorumlu değilim.evet,bakın çok aykırıyız,ay şeker böyle hippieyiz canım.aaa,aaa,hadi para para...gel al al al al,sonra da uza.

    YanıtlaSil
  20. çalışmaktan ellerim ağrıyor,atölyeye dizmek için mi yapıyorum bunları.taner ceylan-taner ceylan bize gay çiziyor,anladığınız tarkan işte,şems işte.bu toplum biseksüel özellikle de erkekleri.başka türlü zeki müren'i açıklayamayız.aziz nesin demiş yok efendim karısından kıskanmıyormuş.hayır efendim,ataları sarayda genç çocuklara musallat oluyordu.şimdi anladınız mı neden osmanlı'dan kurtulmak istediğimi...

    YanıtlaSil
  21. Benden size son hediye.Ben öldüm.O 2000 sürecinde "Yazık" dediğim Perinçek'in de anasını sikeyim.Tesettür de bağlar yakında kafasına.Sanatı da sikeyim.Sizleri de sikeyim.Bu son lafım kamuya.Tam Bağımsız Türkiye'yi de sikeyim bu arada.Size Biden'cılara sömürge olmak bile çok.Siz geri kalmaya layıksınız.Bense benden muktedirim.

    YanıtlaSil
  22. Eski yazdıklarımı buldum.Çok güldüm.De şu "Lezbiyen olacağım" diye manitaya trip atma konusu neymiş be...Memeli memeli ıekkkkk,dünyada seksen ve doksan kuşağından okuryazar adama kıran mı girdi be;tam Orta-Doğu işi,cariyeler yalaşıyor;onun dışında büyüme dipnotları işte;ben mi,bacınız Nagehan Alçı ve Hüda Kaya'nın koltuklarından sonra kurtuluşu sadece kendi küçük dünyası için savaşmak da buldu.

    YanıtlaSil